A németek inkább nem szállnának szembe a kínai autók dömpingjével, mert tartanak az ellencsapástól
A védővámok kereskedelmi konfliktushelyzetben nagyon hamar vissza tudnak ütni – mondják.
A védővámok kereskedelmi konfliktushelyzetben nagyon hamar vissza tudnak ütni – mondják.
Hogy pontosan mit, azt egyelőre nem árulták el.
A befektetők, úgy tűnik, hisznek benne, hogy piacképes autókat is tud majd gyártani a mobiltelefonos óriáscég.
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
A teljes pályás kínai letámadás az európai luxusautó-piacot is célba vette.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
Az Economist értékelése szerint a kínai autók jobbak és olcsóbbak, mint nyugati konkurenciájuk, és nincs miért félnie tőlük a világnak.
Beszédes, hogy korábban a Volkswagen volt ugyanebben a szerepkörben.
A hármas szintű önvezetésnél a sofőr már akár videót is nézhet menet közben, illetve játékokat is játszhat a központi érintőkijelzőn.
És ez még csak a kezdet, még hét ilyet építtetnének.
Önmagában is elég megalázó egy ilyennel furikázni.
A 2007-es F1 világbajnok is kiveszi a részét a Zeekr 001 FR finomhangolásában.
A jövőben csak orosz márkákat vehetnek, meg néhány kiválasztott kínai modellt.
Három modellel kezdi meg a forgalmazást nálunk a kínai villanyautóipar legnagyobb szereplője.
Ha mi magunk használhatunk esernyőt, akkor miért ne tehetne így hőn szeretett négykerekűnk.
A kínai autómárkák egyre komolyabb erőkkel vannak jelen az öreg kontinensen. És komoly tempóban törnek elő a tisztán elektromos hajtású modelljeik.